مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:202023-09-30سياسي

 مهمترین ویژگی های قرآنی همراهان تمدن ساز رسول الله(ص)


اگر جامعه ایمانی در برابر دشمن مقاوم نباشد و در درون به تقویت یک یک عناصر جامعه ایمانی نپردازد این جامعه نمی تواند برای تمدن بزرگ جهانی هیچ گامی بردارد، - ایسنا/قم سخنران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: اگر جامعه ایمانی در برابر دشمن مقاوم نباشد و در درون به تقویت یک یک عناصر جامعه ایمانی نپردازد این جامعه نمی تواند برای تمدن بزرگ جهانی هیچ گامی بردارد، این جامعه باید در کنار ایستادگی در برابر هجمه دشمنان به تقویت بنیه درونی خود بپردازد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، شامگاه گذشته در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت در شبستان امام خمینی(ره)، ضمن اشاره به آیات پایانی سوره مبارکه فتح، به بیان نکاتی در رابطه با ویژگی های یاران تمدن ساز رسول الله صلی الله علیه و اله پرداخت.

وی با بیان این که خداوند متعال در این آیات درباره یک ماموریت بزرگ سخن به میان آورد، اظهار کرد: این ماموریت ماموریتی تاریخی و جهانی است که خداوند متعال به دوش پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله گذارده است؛ عظمت این ماموریت به عظمت کسی است که این مامور را فرستاده است.

حاج ابوالقاسم در تشریح این ماموریت بزرگ خاطرنشان کرد: این ماموریت قرار است دین اسلام، باورها، دیدگاه ها و روش های زندگی اسلامی را بر سایر دیدگاه ها، روش ها و مکاتب برتری دهد و در تمام جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 مهمترین ویژگی های قرآنی همراهان تمدن ساز رسول الله(ص)

 مهمترین ویژگی های قرآنی همراهان تمدن ساز رسول الله(ص)